X
تبليغات

تصویر ثابت

برنامه اسکرچ 3 را با سرعت بالا دانلود کنید
loading...
YourAds Here YourAds Here

کدنویسی بچه ها

بازدید : 153
چهارشنبه 18 بهمن 1402 زمان : 8:32

پروژه های CS First را به یک حساب شخصی Scratch وارد کنید

اگر دانش‌آموز شما می‌خواهد پروژه‌های CS First خود دانلود برنامه اسکرچ 3 را فراتر از کلاس ادامه دهد یا به کار ادامه دهد، می‌توانید به او کمک کنید پروژه‌های خود را به یک حساب شخصی Scratch منتقل کند. کار مستقیم در Scratch به دانش آموزان امکان می دهد به انجمن Scratch دسترسی داشته باشند، یک مکان آنلاین تعدیل شده که به کدنویسان جدید کمک می کند یاد بگیرند و اعتماد به نفس را توسعه دهند.

مرحله 1. پروژه هایی را که دانش آموز شما می خواهد انتقال دهد را در رایانه خود ذخیره کنید.

از g.co/csfirst دیدن کنید و روی Sign In در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

از نام کاربری و رمز عبوری که دانش آموز شما با دانلود برنامه اسکرچ 3 آن به خانه آمده است استفاده کنید. (اگر دانش آموز شما نمی تواند رمز عبور خود را به خاطر بسپارد، معلم او می تواند آن را بازنشانی کند.)

بعد از اینکه وارد شدید، روی کلاس کلیک کنید.

روی نماد پروژه ها در سمت چ دانلود برنامه اسکرچ 3 پ کلیک کنید.

برای هر پروژه ای که می خواهید نگه دارید:

کلیک کنید تا باز شود.

به منوی File رفته و Save to your computer را انتخاب کنید.

مرحله 2. اگر آنها قبلاً یکی ندارند، به دانش آموز خود دانلود برنامه اسکرچ 3 کمک کنید تا یک حساب شخصی Scratch ایجاد کند.

به scratch.mit.edu بروید.

سپس، روی Join Scratch در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا ایجاد یک حساب کاربری جدید شروع شود.

به دانش آموز خود در انتخاب نام کاربری کمک کنید دانلود برنامه اسکرچ 3 . اینگونه است که آنها در جامعه اسکرچ شناخته خواهند شد. نامی را انتخاب کنید که دانش‌آموز شما از آن لذت می‌برد و قبلاً از آن استفاده نشده است (وب‌سایت به شما می‌گوید که نامی انتخاب شده است)، و نام دانش‌آموز شما یا سایر اطلاعات مربوط به آنها را شامل نمی‌شود.

مرحله 3. پروژه های ذخیره شده را در حساب دانلود برنامه اسکرچ 3 جدید بارگیری کنید.

مراحل زیر را برای هر پروژه ای که در رایانه خود ذخیره کرده اید در مرحله 1 تکمیل کنید.

با مراجعه به scratch.mit.edu/projects/editor/ (یا باز کرد دانلود برنامه اسکرچ 3 ن منوی File و انتخاب New اگر قبلاً در ویرایشگر هستید) یک پروژه جدید ایجاد کنید.

با باز کردن منوی File و انتخاب Load from your computer، پروژه ذخیره شده را بارگیری کنید

یکی از فایل هایی را که در مرحله 1 ذخیره کرده اید انتخاب کنید. (شاید لازم باشد پوشه "Downloads" رایانه خود را باز کنید.) نام فایل ها به ".sb3" ختم می شود.

توجه: فقط از این دستورالعمل‌ها برای انتقال پروژه‌های دانش‌آموز خود از یک حساب معلم به حساب شخصی Scratch استفاده کنید. اگر دانش‌آموز شما می‌خواهد در پروژه‌ای که شخص دیگری ایجاد کرده است تغییراتی ایجاد کند، هنگام ورود به سیستم و مشاهده کد پروژه، باید روی دکمه Remix کلیک کند. این باعث می شود Download the Scratch 3 program که شخص مقابل برای کار خود اعتبار دریافت کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 570
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 41
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1093
  • بازدید ماه : 3442
  • بازدید سال : 35223
  • بازدید کلی : 39434
  • کدهای اختصاصی